Heart To Heart
-TeMpAt YaNg TeNaNg-
Aku pelukan ketenangan..aku da lme na cawi tmpat yg tenang.. mcm air terjun , bukit2...bole bring...nmpk awan...tngok burung , ade sungai...aku pelukan tmpat2 mcm tu....tok aku lpskan tekanan aku....aku diam ta bermksud aku ta de masalah.mcm2 ade....tpi aku kuatkan diri aku...bile aku besendirian bwu aku lepaskan tangisan aku...bile aku besame kwn2 aku yg tersayang...aku eppy...aku wase tenang sngt...coz dyeowang salu wt aku eppy....n sbb tu jgak la aku sngt sygkan kwn2 aku..aku hargai kwn2 aku...MYRA , IZZAH , LYSA thnx 4 every thing....love u all so much !
d manakah ade tmpat2 yg tenang tok aku mnangis ?
aku na menjerit sekuat aty aku ! 

Posted at Friday, December 24, 2010 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit