Heart To Heart
Useless Girl
kau ni emg pompuan ta gne doe..
ta begune lnsong doe..
ka bla a dri idop abg aku..
ta ya semak a dlm idop dye..
dye da ade awex doe..
awex dye da la baek , cntek plak too...
bkn stakat cntek..pndai jge aty owang plak too
family aku un ske art awex abg aku niyh..
so ka da emg ta de hrapan la na dpt kan abg aku..
aku taw la ka too ex abg aku...
tpi aku na ckp art ka..
abg aku da ludah ka..
n abg aku ta kn jilat blek ape yg dye da ludah..
ka g jela cawi laki laen doe..
ka jgn la batak abg aku sgt..coz abg aku un ta batak ka..
malu gle babenk doe klau pompuan batak laki..
jge a maruah ka too..
ka too da besar..
besar dri aku agy..
so phm a ckit..
jgn jdi kebudak-budakkan sgt lha...
ka ta ya lha sebok hal family akuh...
ka sebok je lha psl family ka..
o balaq ka..
eh...
jap3 !
ka ade balaq ke ?
ta de eykk...
klau ta de ka jge lha prangai ka tu dlu k...
klau ta ..
smpai dunie na kiamat un ka ta kn ade balaq 
klau cam niyh lha prangai ka..
da lha weyh..
shush !!!
aku halau ka dri idop abg aku..
so go a way !
shush shush !!!

LEAVE MY BROTHER ALONE BITCH !!!


Posted at Saturday, January 29, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit