Heart To Heart
3 JULY 2011 :)
Okay , aritoo ken bufdayy pu3 same twinss pu3 tpi bru smbott ari niyh.
egt ken na smbot smalam tpi ade larian 1MURID 1SUKAN lha plax.
(atoyaii.kcau line btol lha)
balex ke pangkal jalan.


tdi sampai pkol 12.30 tga ari.
yg ade kadd sane teja , akem , dongga & sara.
ptot nye ade ryn but dye pegi melencong dulu dgn scandall dye :)


pkol 1 smpai lha myra , aisyah , aini & alia.
perot sumee da bebunyikk mnx disi tpi tahan je lha ken.
tnggu rmai da dtg bwu pegik beli mkn.


pu3 dgn myra order makanan.
dpt je makanan suwohh aisyahh & alia yg bwak makanan .
jaad ta ?
ta pe jaad skali skale :P


then ble da smpai makanan , dyeowang sumee sebok beborakk plax.
pu3 , myra , aini , ryn , sara , aisyahh pun ape lgikk.
melakukan aktiviti kami yg setelah sekian lame tidak dlakukan bersame-same.
snapp pic lha ken.
da tnggu budaa laki :
jeman , amar , mija , aziq , iqmal , akem , dongga .
lame ngadd bergosipp nye.cam makcik3 lha plaxx laki3 sume niyh .


lepass sume da siap begosipp , bwu lha perott niyh disi.
sesi makan plaxx.
aisyahh dengan jeman niyhh ta abes3 maen suap3.
sje je bikin jeless.
aku taw lha boyfie aku ta dtg lgik.
boyfie aini pun tga mkn kadd meje laen..
BABI BETUL (!) )


bile boyfie aku da smpaiiii.
ble bgik aku adiahh , dye tross buadd aku mcm ta wujud jerkk.
dye pegikk bergossip plaxx dgn Amar  ( boyfie Aini )


mane ta merabak nye ken aty aku dgn Aini.
saba je lhaa..
nsebbb lha beberape ari lpss too , boyfie aku date jap ngan aku :)


ape lha yg boyfiee pu3 bgi ken ?
haha.maw taw dye bgi ANGRY BIRD lha dekadd pu3. :)







comell ken ?
ta kesaa lha ken comell ke taa.
jnji ikhlass bgi.
syg gileeew mende niyhh.
iloveyouuu b ! <3






Posted at Friday, July 08, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit