Heart To Heart
A MOMENT WITH THEM ;)
13 July 2011 !
ade Hari Kokurikulum 2011 , Smk Sulaiman.
sumpahhh aku eppy ari niyhhh.
mne ta nye ken da klau ta study , the lepax lame ngan kwn3.
okayyy , mule3 pagi too start pertandingan kawaddd kaki.
 tyme na buadd too sumpahh tgn teketar3 koddd. :D

bese lha.
budaa na ta na je kawadd emg gitu,
da buaddd yg terbaek da , but jux dpt no 4 je.
tpi tetap eppy jugaxxx.
sbb abg askar yg training kteowang ptg3 oun ckp bgos.
bngge siakk ! )

then ptot nye aku , myra , qilla msokk sukaneka.
tpi kami ken budaa baek , so kteowang lari dri acare too.
bgos ken kami ?
yes3 ! kami taw kami bgosss.
ceyh ! haktuih )

then aisyahh plaxxx majokkk ngan jeman lepass too.
majokk sbb adek3 kesayang c aisyahh niyhh lepaxx ngan balaq dyeee.
dye egt kteowang sumee niyh ta ajk dye.
padehal da ajk da.mayb jeles sbb kteowang maen jentik3 bunge ngan jeman kodd.
aku taw kaw saje3 majok ngan jeman aisyahh ! )

then aku , aini , myraa n jemann pun kumpull dwett beli aer vitagen !
mule3 da beli yg rase oren , then hauss too dtg blexx punye psl , beli yg purple plaxx.
mnyk plaxx ken cekadakk kteowang ?
well , bese lha kami emg suke mnyk cekadakkk niyh.

then myraa plaxx nangess sbb boyfie dye ckp dye sombongggg.
eeee ! jadd btol lha papa aku niyh.
benci3 !
ouh , ihateyou papa :)

lps3 ckp psl owg laen , aku plaxx yg nangess lpss too.
boyfie aku pnye psl lha niyhh.
hahaaa , sume owg laennn pnye psl ken ?
then owgg laen sebok tgk mini konsert dekadd dewan kteowang sumee sebokk lepaxx depan makmal sc form 4.
heee ,, aku sukee lepaxx dgn korang <3

lpsss nmpk budaa sumee da rmaii kua dri dewann , 
kteowang un tross grak jugax lha p anjung budi.
na buad pe ?
 blexx lha pe lgikkk.

okayy tgn aku pun da leteyhhh na tiss lgik pnjnggg.
so smpaii sni je lha entry kli niyhhhh.
nnti ble pu3 wasee blog pu3 niyhh da mule bersawang blexx , 
 pu3 updatedd lgik.

k , bai :)





Posted at Thursday, July 14, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit