Heart To Heart
Can't Wait

Woot woot ! nampak tak gmba dekad atas tulis ape ?
tak nampak ? OMK , better p kedai cermin mate cepad cepad .
bia pakai mata empat okay ?

okay ape yang aku tak sabar sangad nak tunggu niyh ? haishh , mane nak sabar nya kalau tak pernah ade istilah sabar dalam life aku kan ? HOHO , aku tak sabar lha nak balek kg aku akher bulan oktober ni . excited sangad nak stay sane . nak jumpe cousin ouh . then aku pun dah slow talk dengan family aku , aku nak sekolah sane next year . nak sekolah dengan cousin ouh . waa , gempak tak kami ? memang sekolah tu kami buad macam sekolah atok nenek kami yang punya . suke suki kau jerk kan putry ? eh suke hati aku lha nak buad ape pun dengan cousin aku . kau kesah ape ? lagik pun best nak jugak try sekola dekad ganu macam mane kan ? best ke tak best ke tuu laen cite lha der . best jugak dok dengan grandpa + grandma kan ? dengan cousin cousin tinggal sekali .





Posted at Friday, September 09, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit