Heart To Heart
Grrrr =,=

kau nampak gambar atas tu ? ea tunjuk jari tga kan ? kau bagi sini dahi kau , aku kasik jari tga ! Babi nya perangai kau , nak jaja cerite pasal aku . memang kau saje kan nak bagi orang laen benci aku ? kau pk kau bagus sangad ke perempuan ? WTH ? suke haty aku lha nak colour rambut ke , nak kecoh ke , bangkai kau berie sampai tulis note . aku nyampah dengan kau tak de sampai note tulis note dekad fb bodoh !  suke benar kau buad cerite pasal aku kan ? cerite segala bagai keburukan aku dekad ex aku ape semua . kau bajed bagus jerk kan ? eh even aku p skola pakai tudung pendek , aku colour rambut at least aku tak berpeluk bodoh dengan bf sendirik . aku ade otak jugak , aku tahu jugak hukum agame nak berpeluk ape bagai . kau tuh harap je perempuan pakai tudung labuh , tapi habes waktu sekola berpeluk dgn bf . sakai nye kau ni . cite cite kau bile besar nak jadi penjual cerite dekad pasar malam ke ? okay lha tuh kan ? business woman jugak kan ? 1 cerite panas RM 2 . cun lha tu kan ? ajak teman pelukan kau tuh sekali . sumpah selame aku hidup 13 tahun ni , even orang laen bikin aku marah , aku okay boleh cool lagik doe tapi kau dah melebih lha setan ! dengan kau memang aku bengang tahap babi . kusod doe kauu . aku bengang dengan kau , tak de aku nak tulis note dekad fb pasal kau . aku nak colour rambut , so what ? mak aku pun tak kusod macam kau lhaa . bukan aku gune rambut kau pun nak colour rambut . bukan aku bikin hidup kau cacat pun . kau cakap lha pasal aku lagik , kau bagai aku tak boleh bukak mulut jerk kan gtahu cekgu pasal aktiviti kau semua . aku boleh lha weyh tapi aku taknak lha bagi tahu sekrang . lagik sekali kau bikin kecoh pasal aku , kau mati lha siall !

p/s : sorry dalam entry yg aku hapdet kali ini , banyak bahasa kasar yang keluar . tak de niat nak mencarot segala bagai tapi aku bengang tahpa baboon dah ni . k , bai <3












Posted at Saturday, September 17, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit