Heart To Heart
Contest Blog Saya Terbaik By Aina + Rabiatul :)
Hello readers :)

Actually , aku bosan then aku blogwalking macam biase lha kan ? Then aku ni mengidam nak join contest yang Aina + Rabiatul buad . So aku pun gatal lha pergi join . 

#banner untuk contest ni . ( menarik perhatian aku )

Syarat syarat :

  • 1. Warganegara Malaysia #supaya sng nak post hadiah
  • 2. Mesti ada blog #kalau tak ada, sign up cepat
  • 3. Wajib follow blog Aina dan Rabiatul #bukan gila followers tapi untuk tahu perkembangan terkini
  • 4. Yang boleh join ialah kaum Adam dan kaum Hawa #lelaki dan perempuan
  • 5. Buad satu entry bertajuk "Contest Blog Saya Terbaikkk! by Aina dan Rabiatul"
  • 6. Dalam entry tu, tempekkan banner yg ada kat atas skali tu dan linkkan kat url contest ni
  • 7. Tag 3 org atau lebih dan pastikan dorg tahu
  • 8. Lepas buat entry tu, copy url entry korg n then paste kat ruang comment entry contest Aina. Link mcm ni "ainamarsya.blogspot.com" takkan diterima dan automatic direject ;D
  • 9. Contest bermula dari 22 Oktober 2011 sehingga 22 November 2011

Okay , just ade 9 syarat syarat ea . Sikit jerk :)

Orang bertuah di tag :




Posted at Saturday, October 29, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit