Heart To Heart
The Real Of Me :)

 
#the real of me :)

Okay , tak dinafikan lha kan aku ni kadang kadang bertudung litup then kadang kadang free hair . So what ? Aku pelik dengan korang sekarang ni if nampak orang tuh free hair jerk means orang tuh teruk , jahat segala bagai . Yang korang tengok bertudung litup tuh baik , manis , alim segala bagai . Kepale hotak korang . #sorry bahasa kasar sedikit . Tak semestinya yang freehair tuh liar , teruk bukan ? Tak semestinya yang bertudung litup tuh baik , alim kan ? Ade jugak yang terpakse bertudung litup sebab parents dorang suruh pakai tudung . Tak gitu ? Kau mengaku jerk lha . Aku tahu ade yang macam tuh . Jangan nak rahsia dengan aku kawan :) Aku mintak lha dengan korang , lepas ni jangan nak cakap cakap pasal aku free hair / bertudung litup okay . If aku dah sedia , aku bertudung litup penuh okay ? iloveyou *k , boii .

Posted at Friday, October 28, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit