Heart To Heart
Aku Faham .
Okay , aku dah bace semua dekat blog kau . Yeah , memang no wonder lha kalau kita still tak dapat membe lagik . Aku faham semua tuh . Aku mengaku memang selalu usha usha kau dekat kelas . Tempat kita dalam kelas bukan jauh mana pun . 100 meter tak sampai . Nak buang sampah dekat belakang kelas pun , mesti terpandang tempat kau jugak kan ? Aku pandang kau , then aku pandang tempat lain kau pulak yang pandang ke tempat aku . 


Aku memang bersyukur kau dapat maaf kan aku . Ye , aku happy dengan dorang . Kau pun happy jugak dengan yang lain kan ? Aku rasa pergaduhan kita bukan sebab aku tikam kau dari belakang  kalau aku tikam kau dah lame kau arwah tapi sebab salah faham . Aku tak tahu macam mana kau boleh dengar cakap orang lain then percaya cakap orang yang aku ade cakap buruk buruk pasal kau . Sebab aku tak dapat kawal hati aku , aku terlanjur layan boyfie kau . 


Sorry again . Tak kesah if sekarang kau tak dapat terima aku sebagai membe kau . Aku faham sangat . Aku faham sangat dengan perangai kau . Terlalu faham . Sebelum nih pun kalau kau marah dengan seseorang tuh , memang susah kau nak maafkan . No worries .










Posted at Saturday, November 12, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit