Heart To Heart
Benci Aku , Serabut Alam Sungguh Kau =='


Nak tahu jugak kan , korang sakit hati tak kalau classmate korang dok potpetpotpetpotpet tak henti henti dalam kelas ? Serabut otak tahu dengar dorang becakap sikit punya laju mengakahkan petir tuh . Aku tahu lha kelas aku 1 Malaysia . Melayu , Cina , India . Semua ada . Tapi agak agak lha nak potpetpotpet pun . Nak nak lagik India . Aptb . Cakap guna bahasa ibunda dorang tuh , memang teruk lha jadi nya kelas . Satu habuk aku dengan kawan kawan aku tak paham . Dengan dorang maen bola nya ( lelaki india ) . Lagik bikin serabut alam . Cita ea , memang tak senang duduk lha dalam kelas tuh . Dah macam astro pun ada . Macam macam ada . Kadang kadang kelas aku dah macam Rumah Kebajikan 1RKD pun ade jugak . Semua budak budak datang dok bertenggek dekat kelas kami . Macam tak de kelas sendirik , tahu lha kelas kita lawa >.< #aicehh perasan . Naseb lha ade 2 , 3 orang tak datang minggu niih india . Aman sikit kelas aku . Aminn .

Pegi buat solat hajat boleh tak ?
#Mintak mintak dorang tak payah datang lagik .

Korang dok bising bising tanya aku tak updated blog .
Hambek kau ! Aku dah updated .
Even cita aku tak seberapa gempak , tapi kire updated what >.<

k, boi .
Nak layan youtube .
Video : Fobia Cinta - Nashrin :)



Posted at Thursday, November 10, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit