Heart To Heart
Saya Mintak Maaf , Teacher :' )

Sumber : Google . Comell kan ? :')

Tajuk entry kali nih macam sedih kan ? Yaa , agak sedih lha . Bace okay kalau nak tahu ? 

18 November 2011 ( Jumaat ) :

First , pagi pagi . Berkumpul dekat dataran macam biasa lha kan datang sekolah . Perhimpunan kejap dalam 15 minit macam tuh lha . Then bersurai . Pelajar diminta balik ke kelas maing masing . Okay , balik lha kelas kan ? #Saya dengan kawan saya baik , terus balik kelas *Haktuihh . Then lepak lepak lha dalam kelas . Tuptup , guru kelas A.K.A cikgu terbaik kteorang masuk kelas . Mula mula , Teacher suruh kemas kelas . Aku sapu sampahhh wehh #Bangge kejap first time sapu kelas tahun nih ^^ Then cikgu suruh duduk . Cikgu suruh jujur sejujur jujur nya hari ni . Cikgu nak kteorang semua luahkan apa yang terbuku dekat hati kteorang pasal Cikgu . Tak sanggup kan rasa nya ? Mula dari susunan meja belakang . Budak semua suara perlahan je . Tak sunggup pandang muka cikgu yang tengah menangis . Cikgu cakap dengan budak India , cikgu marah dorang . Budak perempuan melayu , semua dah start meleleh air mata dah . Sampai giliran aku bercakap , dengan suare tersekat sekat nya , cakap jugak . ' Teacher , Putry mintak maaf dengan Teacher dari hujung rambut sampai hujung kaki Teacher . Putry banyak buat salah dengan Teacher . Dalam kelas , Putry tak bagi perhatian . Putry banyak main . Tak dengar cakap Teacher ' . Menangis nangis aku lepas cakap tuh . Cikgu cakap dekat aku . Nak tahu ? Tak payah tahu lha erkk ? #Nyebok :D Beralih ke pelajar lelaki , ada jugak yang meleleh air mata wehhh . #Ingat lelaki tak da perasaan ke ? Then pelajar India . 6 orang pelajar India , 2 orang yang meleleh air mata . Amacam ? Feelings jugak kan dorang ? HAHA , Jangan pandang rendah . Then , pengaku berakhir pada kawan perempuan aku , Aina . Dia pun cakap tersekat sekat . Dah habis semua tuh , Teacher bagi hadiah sorang sorang . #Best kan Teacher kteorang ? Sebab tuh lha kteorang cakap , dia Teacher terbaik . Masa dia nak keluar kelas lha paling sedih . Masa tuh semua baru habis nangis , meleleh balik air mata wehhh :') Teacher , peluk sorang sorang budak melayu perempuan . Masa aku peluk Teacher , Teacher nasihat dekat aku . Sumpah , masa Teacher nasihat aku pulak makin kuat meleleh air mata , makin kuat aku peluk Teacher aku . Ye lha , macam Mama aku dah dia tuh . Kteorang memang rapat . Tuptup . Dia nak pindah , siapa tak sedih kan ? Yang lelaki , semua malu malu nak salam Teacher #Alahai , korang nih . Bukan Teacher nak peluk korang pun . Then Teacher , bagi keluar rehat . 10.30 jumpa dia dekat Dema , nak tuntut fulus , RM 100 . Teruk kan kami ? HAHA :D

Sumpah , Teacher yang terbaik :)

#Meleleh air mata kalau korang dalam situasi macam kteorang .

                                                                          
                                                                                                                     Truely ,
                                                                                        
                                                                                                               



Posted at Friday, November 18, 2011 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit