Heart To Heart
Kau kena kuat , k ?
Weh , Kau okay ke dekat sana ? Aku memang dah takde pape relay dengan kau , juat kawan jeh  tapi aku risau pasal kau . Aku dengar cerita pasal kau dari abang aku . Nak menangis rasa bila dgr , tapi aku tahan . After dgr cerita dari abg aku , aku masuk bilik baru aku menangis . Sumpah sedih gila dpt tahu pasal kau tapi apa aku boleh buat ? Aku tak boleh nak buat pape selain doakan kau . 


Ya Allah , mengalir air mata aku updated blog kali ni . Weh , aku tahu kau lelaki yang baik . Kau tak buat semua tu kan ? Aku tahu kau tak bersalah & kau kena tahu yang aku percayakan kau . Kau kena kuat , kena jaga diri okay ? 


Dekat sekolah memang aku tak pndng kau sgt , sebab aku tahu kau dah berpunya . Nanti org ckp apa pulak kan ? Takpe , aku redha . Aku redha putus dengan kau kalau tuh yg boleh buat kau happy . Kau kena tahu even aku couple dgn lelaki lain , syg aku dekat kau tak pernah berubah . Kau kena percaya tuh , k ? 


Sekarang pun nak tahu pape berita psl kau , mesti aku tnya abg aku . Tadi pun org sempat lagik tanya abg aku nak p mana . Then dia kata nak pergi jumpa kau . Then tadi aku on FB , bukak wall GF kau . Then dia ada updated status ckp kau dah selamat , dah okay . Ye ke ? Serious ? Kalau betul , syukur Alhamdulillah . Aku bersyukur sgt tak terjadi pape dekat kau .


Aku pasrah . Daripada aku still berharap , aku rasa better aku undur diri dulu . Aku better undur diri sebelum hati aku betul betul sakit , sebelum hati aku hancur . Aku redha dengan dugaan yang aku kena tempuh . Kalau masa kita bersama , kita tempuh semua dugaan sama sama tapi sekarang tak . Mulai sekarang , aku kena kuat . Aku tak boleh jadi mcm dulu .


Kalau dulu ada kau dgn aku , sekarg dah lain . Selamat berbahagia dengan aku yg kau syg . Pergi , pergilah Hadee . Even dari tahun lepas kita break , aku rasa baru sekrg aku sedia nak lepaskan kau pergi dari hati dan ingatan aku . Aku tak peduli even kau dah lupakan aku / dah tak sygkan aku . Aku faham . Kau bahagia dengan dia , bahagia dengan Nia . Aku tahu , aku yakin kau bahagia tanpa aku . Aku yakin Nia boleh jaga kau dengan baik . Lebih baik dari aku . 


Maafkan aku . Aku mintak ampun , mintak maaf . Aku tahu org bnyk salah dengan kau . Halalkan apa yg kau pernah bagi dekat aku . Terima kasih atas segala - galanya . Tiap masa aku teringat 1001 kenangan kita . Takkan pernah lupa . Kalau dari dulu smpai skrg , impian aku nak kau kembali pada aku tapi aku tahu apa yg aku impi kan tuh sia sia jeh . Aku sendiri tahu aku takkan dpt , tapi aku cuba kuatkan semangat . Kosong .


Ya Allah , kuatkan lah aku . Aku menderita . Gelak tak semestinya bahagia . Impian aku sekarang , aku nak berjaya , aku nak mulakan hidup baru tanpa kau di ingatan walaupun perit sgt . Aku akn cuba buang kau jauh dri ingatan aku . Aku akn sentiasa igt dlm kepala aku yg aku dgn kau sekadar kawan . Jauh dalam hati ni , takkan ada pengganti kau :'/


#Tapi aku tak boleh nak lakukan semua ni sorang sorang ? Aku perlukan kawan kawan aku yg dulu . Dorang pembakar semangat aku . Nak cerita dgn family , dorang tak faham . Kawan kawan aku yg dulu jeh faham . Aku bodoh sia siakan kawan kawan aku dulu . Aku sendiri yg buat dorang bencikan aku . Aku mintak maaf . Aku manusia biasa yg tak lepas dari kesilapan . Maafkan lah aku . Aku rindu korang . Aku cepat down skrg . Bila aku semangat nak buat something tapi aku cepat down sebab aku tahu aku buat something tuh sorang sorang . Bukan dgn kwn kwn aku . 


Sorry , aku dah tak boleh nak teruskan . Tak sanggup . Air mata mengalir tanpa diminta . Assalamualaikum :'|



Posted at Friday, May 04, 2012 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit