Heart To Heart
Permission Denied -,-

( Abaikan title di atas )


Hi . Harini penyakit malas kita entah pergi merayap mana so buat kita rajin nak updated blog even baru je updated . Malas tu pergi carik boyprengg kodd . Maklum lah , dah lama menyingle . Lewls XD 


Act , takde apa pun yg menarik nak diceritakan . Cuti ni tak pergi holiday mana mana pun . Family dari Terengganu yg dtg . Lagipun , Atuk kena masuk IJN nak buat check - up bagai . At the same time , cuti ni jugak lah masa utk Putri mengopakkan parents Putri sebagai ganti rugi cuti tak pergi holiday XP Ayah kerja , sibuk memanjang . Mana boleh cuti . Haihh :/ -__- *marah ni* Terasa nak tumbuk muka org yg bgi ayah aku kerja byk sgt . Kerja ayah aku patut nya sign je pun but aku dtg office ayah aku , tgk fail atas meja dia . Kenapa alang alang tak tinggi setinggi Gunung Everest je ? 


Cuti nilah aku mintak baju , kasut , tudung . Bab mengopakkan parents aku , aku memang pandai lah . After shopping , p tengok Atuk . Baik tak Putri ? Tak cakap pun dah tahu o__o *pewwlishh , eh Putri ? Jgn nak perahhh santann sgt dkt sini* . Dekat sini memang sejuk nak mati . Org mati kalau boleh hidup balik pun , rasa rasa dorang taknak hidup balik but aku pergi je IJN sure mood aku hilang bila tgk muka guard yg memang sememangnya buat muka mintak kaki ayah Putri . Memang lah Putri dgn sepupu Putri masuk tak ikut jam melawat , tapi perlu ke hang dtg bilik Atuk aku then nak halau halau kteorg reramai ? Byk handsome muka hang pakcik *tepuk dahi kang* ! Tak pasal pasal pakcik kena marah dgn Atuk kita right ? Muehehe , you deserved it . Muahh setepkk :*

Pejam celik pejam celik , harini dah hari Sabtu . Esok Ahad , Isnin sekolah . Eh , kita bukan ada cuti seminggu lagik ke ? Errrr :O Sumpah tak semangat lansung nak p sekolah . Bukan apa , taknak dpt result je . Nak jumpa kawan , memang nak sgt jumpa kawan . Dah lah , buku sekolah tak prepared lagik . Baju pun belum iron lagik . Esok kan ada ? *Ni lah pelajar skrg , suka buat kerja last minute* . Bagi budak budak pantai timur , esok dah sekolah right ? Hostel kata mari , rumah kata pergi :D Lain kali jgn ah cuti awal , cuti sekali dgn kteorg , boleh start sekolah pun sama sama . Bukak cuti ni , Putri pun jadi mcm dlm gmbr ats , sibuk pegang buku . Eh , muka buku lah >.<

Esok nak p KL rumah Shadot , Syarot , Suriedot . Ada jamuan , cause family dari Brunei dtg .
Night , Assalamualikum :>


Posted at Saturday, June 09, 2012 | 0 comments

|


Have a sweet talk with me on Facebook / Twitter



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit